Alla inlägg den 16 september 2013

Av Ida - 16 september 2013 20:53

Intensiv arbetsdag med flera skratt med syrran ivf. Blev väldigt mkt spring i trappor och stegar, som förväntat. Och sedan hade syrran sånglektion som jag fick vänta på så kom hem sent. Slängde i oss lite köttfärsgryta och sedan ut och gick ca 8 kilometer. Kortrunda idag eftersom det hann bli så nedrans mörkt. Nu är jag sjuuukt trött. 


Lite orolig över kussen som är i Tokyo också.. men han verkade hur lugn som helst. Han sa att han hade vaknat av ett jäkla oväder utanför och att han inte kunde somna om men att det inte var tillräckligt illa för att gå iväg till något skyddsrum än.. fast det var å andra sidan imorse (svensk tid) som han skrev det och det var många timmar sedan dess. Men får väl anta att han lyder det han blir tillsagd och håller sig säker. 


Neee.. nu ska jag glo på idol och sedan lägga mig i sängen. Många trappor och stegar imorgon med. 3 mil på 3 dagar KÄNNS. Om man sedan plusar på ridpassen och den aktiva arbetsdagen idag så känns det jäkla tungt med ett pass imorgon med. Men får ju vara ledig en dag i veckan, så känns fel att lägga den dagen på en tisdag. 


// Ida

Av Ida - 16 september 2013 11:35

Luncheeeen. Planerad 1 mils promenad med syrran och hunden efter jobbet. Håller tummarna att regnet lagt sig tills dess. // Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards