Alla inlägg den 15 september 2013

Av Ida - 15 september 2013 20:18

Aptrött, check. En mil promenad med syrran och hunden, som jag skrev om tidigare, sedan lite jobb och sedan ridit två hästar och gjort stallet. Officiellt aptrött. Inte för att jag kommer somna ikväll ivf.. men trött är jag. Har ju inte haft en enda bra natt på 1,5 månad nu typ.. 


Ridturen på "O" gick bra. Men han var seg. Han hade säkerligen träningsvärk från igår då föräldrarna var på tömkörningskurs. Sedan ridtur på "M". Gick också bra. Hon var jättepigg istället :) Hade syrran som ridlärare. Hon är ju mer dressyr och jag mer hopp så hon hade lite sitsträning och inverkan på hästen lektion med mig. Hon är hitler själv som tränare ska ni veta.. på ett bra sätt. ;)


Nu lite middag och sedan sängen. Imorgon ska vi springa i lägenheter hela dagen så blir upp och ner för trappor exakt HELA dagen. Yeeeey. :)


Min underbara ponny "O". 4,5-årig valack som jag fött upp själv :)

 


// Ida

Av Ida - 15 september 2013 16:37

Dax att jobba lite såhär en söndag.. // Ida

Av Ida - 15 september 2013 16:32

Promis med syrran. 1 mil på elljusspåret, sprang i uppförsbackarna. Konditionen börjar verkligen bli sååå mkt bättre!! Hade hunden med oss oxå :) mål idag att motionera minst en häst oxå.

// Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards