Alla inlägg den 14 september 2013

Av Ida - 14 september 2013 18:07

Wow trodde aldrig att jag skulel citera en tyler swift låt.. men aa.. the song is kinda good. 


Kom precis hem från dagens promenad. Extra lång eftersom jag inte gick igår. Betydde dock att jag gick 2 timmar och 25 minuter med VÄRLDENS skavsår på ena tån. Hade dock lindat in den ordentligt men kändes ändå. 12, 85 kilometer blev promenaden. Vilket får mig att sluta på 59,4 kilometer totalt denna vecka. Vilket är relativt bra i och med att jag inte gick igår tycker jag. 

Jag bor mellan två lite större tätorter. Åt ena hållet är det ca 40 min promenad till elljusspåret, åt andra hållet ca 60 min. Gick till tätorten längst bort idag. Men även den tätorten som jag växt upp i innan vi flyttade ut på landet för 9-10 år sedan eller nåt. Det är där jag har alla mina dåliga minnen inristade. Vet inte riktigt varför jag valde att gå den vägen idag.. när jag dessutom från början var på dåligt humör. Elljusspåret idag var tungt. Har sjukt jobbiga minnen därifrån. Skolidrotten och fritidsdagar med skolan. Fick sådan klump i magen av att gå där. Men det elljusspåret är sååå långt mkt bättre egentligen än det andra. Mer backar och bättre underlag. Tyvärr också mer folk. Men som sagt, fick nästan lite ont i magen av alla minnena som kom.


Hade så hemskt bra drömmar inatt. Kommer inte ihåg dem så mkt direkt.. förutom att de handlade om F. Och att han förlät mig. Så drömmen var överdrivet lycklig, vilket bara gjorde de ondare att vakna. Har aldrig förut varit med om att jag vaknat mitt i natten, helt lycklig över det man drömt om bara för att totalt krossas av sanningen. Sedan gå och lägga sig och somna om och FORTSÄTTA DRÖMMEN!! Har aldrig hänt mig förut, att den fortsatt liksom. Jätte-wierd. Får mig ju inte på världens bästa humör heller kan jag ju säga..


Nee, nu ska jag ut i stallet och fixa och dona. Aptrött och vill inget  hellre än att duscha och gå och lägga mig.. 


// Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards