Alla inlägg den 2 september 2013

Av Ida - 2 september 2013 22:27

Kalorier totalt: 1023

Varav räknade kalorier: 348

Aktivitetskalorier: 675


Som sagt varit i Stockholm och jobbat idag. Älvsjö. Lång resa, och om jag ska vara ärlig så var jag relativt obekväm med att åka dit. Men pekar chefen med hela handen är det bara å nicka och le. Eller ja, farsan dådå.. farsan är ju min chef. Vi två var tvugna att åka dit och reda ut problem som uppstått och gick inte att skjuta på det längre. Men blää.. var relativt jobbigt faktiskt. 

Därav blev lunchen lite svår. Och var stressade i och med att det blev så långt att åka så åt inte lunch fören vid 3-tiden när vi kom hem. Och då hade jag inte ätit frukost (gör aldrig det på vardagar). Så 320 gram lättyoghurt (=208 kalorier) till lunch. Upp på rummet och vila skallen eftersom mina ögon fortfarande håller på att vänja sig vid de nya glasögonen. Sedan middag. Kål och prinskorvssoppa (=282 kalorier +41 kalorier lingonsylt). Räknade ju bara prinskorvarna. Sedan ut och gå med mamma och hästen "E". Blidde en promenad på 1,5 timme. 675 kalorier brända. In och kolla på idol med päronen och åt då en matlåda med kyckling, ärtor och ris på 492 kalorier. 


Funderar på om det är dags för mig att börja intervallspringa snart. Men måste införskaffa nya skor först.. syrran ringde womans wellness idag och hörde om priser. De hade gått upp i pris!! De kostar numera 3 500kr som lägst per kvartal. Stört dyrt. Fattar inte ens vad de tar betalt för egentligen. Och så kunde man inte längre välja PT var tredje månad utan man var tvungen att välja 1 ggr/månad, 1ggr/varannan vecka eller 1ggr/varje vecka. Jag som liksom inte ens vill ha en PT alls till en början. Hatar att passa tider när jag ska träna. Oftast vet jag inte ens fören samma dag att jag ska träna eller inte. Och dessutom om jag har tider att passa så blir det bara massa krav och det vill jag inte ha några. Jag vill bara åka dit och träna när jag känner för det och när det passar mig. Inga krav, inga måsten, inga tider. Men vi får väl se.. jag stressade in i ett beslut sist och det fungerade inte så måste ta mig en funderare. Det är väldans mkt pengar. 


// Ida

Av Ida - 2 september 2013 11:53

Är och jobbar exakt, enligt GPS, 3,1km från där F bor. Känns mysko och fel. Och konstigt. Så avlägset på något sätt. Önskar vi kunde träffas och reda ut allt.. Men den biten är helt upp till honom. Man kan inte tränga sig på där man inte är välkommen. Men önska kan man ju..

// Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards