Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Ida - 27 augusti 2013 20:57

Promenad med morsan och "O". 1,5 timme promenad + inspekterat hagarna där de varit och avverkat i skogarna runt omkring. Fyra hagar är oanvändbara tills all ris etc är borta. Suger.

Halsen fortsätter att göra jätteont men imorgon blir det jobba av.

// Ida

Av Ida - 27 augusti 2013 16:50

Internetet är tillbaka! Tack och lov. De fixade de väldigt mkt snabbare än jag trodde de skulle men hela byn (aka 20 hushåll) var ju utan tele/internet/TV. 


Fortfarande varken promenerat eller ridit, men känner mig jättekrasslig. Varit och handlat lite och plockat undan hemma däremot. Någon aktivitet lär jag väl göra dock.. 


Middagen blev taco utan bröd och med kyckling istället för köttfärs. Så typ en tacosallad. Bär till efterrätt. 


// Ida

Av Ida - 27 augusti 2013 14:10

Vaknade med huvudvärk och feber. Vill inte vara ledig just nu så tog värktabletter och for till jobbet ändå. Klumpen i halsen vägrar ge med sig men blir ivf bättre efter att jag druckit kaffe. Venne om det är värmen eller nåt som hjälper till liksom..
Varit arbetsledare på jobbet idag :) lett arbete över två montörer och en sommarjobbare. Går riktigt bra. Med lite mer erfarenhet så hoppas jag att det är ett yrke för mig.
Idag ska jag rida "O" och sedan gå ut på promenad när jag kommer hem. Lättyoghurt till lunch.. Så klart.

// Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards