Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av Ida - 22 augusti 2013 18:12

Kollar på fast and furious 6.. måste erkänna att det gör lite ont. Alltid trott att jag skulle få se den tillsammans med F.. ha honom bredvid mig som pekar ut fel och sitter och dreglar efter bilarna och hjälper mig att förstå alla termer. It sucks.. 


Jobbet idag gick bra. Känt att humöret varit okej. Att äta lättyoghurt har också gått bra, men är trött och hungrig. Inte ens vågat ställa mig på vågen än för den här veckan men imorgon blir jag så illa tvungen. Som sagt, inte direkt fuskat men inte varit lite återhållssam somförra veckan. 


Gått en promenad med morsan idag också. En entimmes promenad. Faktiskt gått 9 dagar i sträck nu. :) Och även gjort lite hagfix eftersom grannen missat att tala om att det skulle avverkas runt om våra hagar i helgen.. och imorgon så är vi ju bortresta till mormor utanför västerås. 


// Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards