Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Ida - 18 augusti 2013 23:35

How can you miss something some much that you never had and never even knew you wanted?


// Ida

Av Ida - 18 augusti 2013 19:28

Fastnat för programet how I met your mother. Och egentligen gillar jag det inte ens. Förutom alla skämt om kanadensare. Thats pretty funny :P
Blir lite irriterad på att de är ojämna par dock.. Två tjejer och tre killar.. Haha men det är liksom irriterande.

Yeah, I have to much time..

Lax till middag idag :) Inte direkt hungrig idag heller. Suck. Varför är det såhär? Att jag är hungrig och sugen på mina fastadagar och sen inte sugen eller hungrig på ätardagarna.

// Ida

Av Ida - 18 augusti 2013 14:58

Tvingade ut syrran på långpromenad. Runt 2h och 20min. Under protester från början från syrran men hon lättade upp efter en stund :) fint väder, skönt med blåsten.
Ont i ryggen däremot nu. Har fel skor eftersom mina promenadskor har gått sönder, ska köpa nya imorgon. Tror jag ska fortsätta med mina långpromenader. Passar mig rätt bra. Men så ska vi ju börja med att gymma med ju.

// Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards