Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Ida - 26 augusti 2013 21:26

Promenad med morsan och hästen "O" på kvällen nu. Ungefär en 1,5 timmes promenad. Sedan fixa vatten i hagarna med 4-hjulingen och sist lite hagfix och hjälpt pappa snickra farstukvist. Mkt med att ha gård och häst och alltihop. Nu lite fast and furious och sedan sängen.

Jobbit för min stressklump i halsen som jag får när jag går och spänner mig och oroar mig mkt har blivit sjukt jobbigt. Dels gör det ont, det blir ju en spänning och låsning i halsen, och dels får jag svårt att andas.
Alldeles för mkt att tänka på och för många tårar jag håller inne. Är riktigt jobbigt faktiskt. Sist det var såhär jobbigt var jag till slut tvungen att ta muskelavslappnande med en gnutta valium i.
Så mkt nu med hästarna, vikten, jobbet och F. Önskar jag kunde släppa något av det för ett tag men går ju inte.. Bara å bita ihop och hoppas det blir lättare.

// Ida

Av Ida - 26 augusti 2013 18:19

Pappa och jag har letat fel på modemet här hemma eftersom vi saknade internet när vi kom hem. Efter mkt om och men med telia så sa de att de skulle lösa problemet på fredag. Men sen åkte vi förbi där de avverkat skog längre ner på våran väg och såg att de haft av telekabeln!! Och när vi ringer och frågar om det var felanmält var det inte det så får väl se när vi har internet igen :( suucks!!

// Ida

Av Ida - 26 augusti 2013 16:57

Jobbat på ett dagis i Märsta idag. Med allt vad det hör till. De flesta barn är helt ok men alla dessa frågor och pekande och skrikande när det är många barn på en plats.. Hjälp.

Lunch idag blev kycklingsallad utan pasta. Middag blev 0,1%-ig yoghurt med hallon och jordgubbar. Satsar på en lång promenad idag med :)

// Ida

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards