Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Ida - 27 oktober 2013 17:08

Kan inte sluta gråta. Idag känns det som igår jag förlorade dig, F. Så mkt i omlopp och så många saker som slängs på mig just nu, önskar jag kunde prata med dig. Jag vet ju att du skulle säga de rätta sakerna, vara där, stötta mig, klura ut en lösning. I need you. Jag orkar inte vara utan dig längre. Det enda som rullar i skallen är den här idiotiskt sanna låttexten..


"What's the greatest chapter in your book?
Are there pages where it hurts to look?
What's the one regret you can't work through?
You got it baby, mine would be you
Yeah you got it baby, mine would be you

Mine would be you
Taillights fading
Daylight breaking
Standing there like a fool
When I should've been running
Yellin' out something
To make you wanna hold on to
The best love ever
Boy, can you tell me
The one thing you'd rather die than lose?
Cause mine would be you
Mine would be you, you"


I feel every single word in that lyric. Every, Single. Word.



// Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards