Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Ida - 5 oktober 2013 22:13

Livet går vidare.. men det är fortfarande lika jobbigt i själen. Finns inte så mkt att säga om idag. Stallet har gjorts men inte så mkt mer än det. Hade första sovmorgonen på länge imorse. Imorgon har jag utsläpp av diverse hästar. Varit en helt okej dag.. om man jämför med resterande dagar denna vecka menar jag. Men ligger ständigt en sorg över mig och ständig klump i halsen och två ton på axlarna. 


Plöjt genom vetenskapens värld, uppdrag granskning och ett par dokumentärer. Även städat sovrummet och mitt badrum och påbörjat vardagsrummet. 


Tyler Farr har släppt nytt album och egentligen tyckte jag inte om albumet sådär jättemkt, hade förväntat mig mer. Men den här låten fastnade jag för så enormt mkt.. påminner om känslan jag har efter F nu och allt. Storbölade första gången jag hörde den, kunde inte ens lyssna klart på den liksom..



// Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards