Alla inlägg den 30 november 2013

Av Ida - 30 november 2013 18:50

Avslutade precis min första skrivna låt sedan F. About him OFC. I bilen påväg in till stan. Makes me sad. Har lite småpyssel kvar med den men pretty much klar. Den heter "Dont let me". Önskar nu mer än någonsin att jag kunde spela ett instrument så jag kunde skriva musik till den med.. Pappas musikkompisar brukar ju vela hjälpa mig med den biten men deras musikstil är så långt ifrån min så vill inte lämna texterna dit riktigt.

// Ida

Av Ida - 30 november 2013 14:53

Tydligen så letar sig Jehovas vittne hela vägen ut hit, de var precis här och hälsade på. Vi bor typ 20 min rätt ut i skogen från närmsta samhälle (en tätort med ca 1500 pers totalt). Så hur hittade de hit? De tyckte ivf vi hade det jättefint här och berömde både hus, hästar och gård. Haha.. ahhh.. funderar fortfarande på varför de knackar dörr HÄR. 


Städat och donat idag. Varit i stallet. Snart förbereda för en biokväll med syrran inne i Uppsala. Egentligen har jag ingen lust alls men aaa.. någon gång måste man börja sätta fötterna utanför gården. I just wish it didn't hurt so bad. 


Vackra "M" får pryda dagens bild, tagen i vintras :)

 


// Ida




Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards