Alla inlägg den 24 november 2013

Av Ida - 24 november 2013 20:51

Spenderat dagen i sängen. Blir väl inge jobb imorgon. Hatart. Vill inte ligga still för då tänker jag bara för mkt på allt skit. Bättre att hålla sig i rörelse tycker jag. Men men.. Lyckats få i mig nyponsoppa men blev illamående typ på en gång så tänker inte utmana ödet.

Blir väl till att sussa snart men ska se på sex and the city så länge huvudet orkar med.

// Ida

Av Ida - 24 november 2013 12:24

Precis vad man behöver efter en helvetesvecka. En helveteshelg med matförgiftning.

Kan inte låta bli att oroa mig dessutom för den där olyckan söder om stockholm. Sportbil, söder om stockholm och man i 30-årsåldern.. Im gettin really worried! Och har ingen möjlighet alls att ta reda på det. Hate it..

Nu ligger jag i sängen med katten och glor på teve. Huvudvärk från helvete, snurrig och med F-abstinens. But hey, it cant get any worse right?

// Ida

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards