Alla inlägg den 4 november 2013

Av Ida - 4 november 2013 19:58

Så aaa.. måndag. Måste jag säga mer??


 


Varit en lite dryg dag med massa skitjobb bara som jag egentligen inte orkat ta tag i, men var ju liksom så illa tvungen. Syrran var med ivf.

     


Sedan hem och direkt ut i stallet. Klockan sex kom jag in och ställde mig och lagade mat. Kyckling med liiiite ris och väldigt lågkalori-currysås med majs, broccoli, tomat och bambuskott. Och kaffe till så klart. Lagade dessutom mat så jag har tre dagar framåt vilket betyder att jag kanske hinner gå ut på promenader istället.

Ett sista ord från ett inlägg på twitter idag som jag sprang förbi. Made me think.


 


Nu tänkte jag glo på lite teve och sedan hoppa i säng. Imorgon bär det av till Värmdö med farsgubben för lite jobb. Insåg precis hur oroväckande nära F det ligger.. prutt.


// Ida  

Presentation


Ida, 24 år. Bloggar om vardagen med hästarna, jobbet och min viktnedgång. Tankar, funderingar, känslor om livet och dess innehåll. Mest för att få ventilera någonstans själv. Om att hitta tillbaka efter ett liv av psykisk misshandel och nedtryckning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards